Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

Ahlatdede - Eylül 2012

   Ayça-Emel -Sevgi -Ufuk ve ben ,Yaşar bizi çekti ,pek fotoğraf çekilmeyi sevmiyor.

     Geçtiğimiz hafta Ahlatdede'deydim. Üzüm hasadına yardım etmeye gittim sözde ama sanırım bu geziden en karlı çıkanlardan biriydim. Ufuk'la Marmariç'te daha önce zaten tanışmış ve gerek kafa yapısı gerek samimiyet açısından kanım ısınmıştı.Ufuk'un en az Ufuk kadar samimi ve sevecen eşi Emel'le de tanışma olanağı buldum. Ben mekanlar ile kendimi çok bütünleştirmem , hayat bir yol gibi geliyor bana daha çok ama Ahlatdede'de Ufuk'la Emel'in sevimli evinde kendimi ait hissettim , doğaya dünyaya ve toprağa. Adını koymak illa gerekli mi bilmiyorum ama mutluydum anla işte. 4 sepet S stili üzüm topladım ,çok birşey sayılmaz :D sembolik kaldı benim yardım.

    Yaşar ve Sevgi'yi de tanıma olanağı buldum. Gerçi onlar permakültüre inanmıyorlar , hoş sanırım ben de inanmıyorum ,ama bir güç var o kesin :)

     Üzüm hasadında fotoğraf çekimi yaparken Yaşar benim üzüm sepetini alıp yerine naylondan yapılmış sepeti koyunca biraz çemkirdim , espri konusu oldu :) 

    Zuzu Ufuk'ların köpeği , Saha Hanım da asil  kedicik.. 

    Bu güzel ziyaret uzun zamandır okumak isteyip kısmet olmayan Ekin Sapı Devrimi'ni de bana getirdi. Ayça'ya tekrar tekrar teşekkür ederim.Kitap bitmek üzere , bitince benim diğer kitaplarla birlikte Kocadere Tohum Derneği'nin kütüphanesine geri dönecek. :) Kocadere Tohum Derneği henüz yok ama Ayça sayesinde  olacak inşallah. O da başka bir macera. 

    Ahlatdede'nin web günlüğü burda , oldukça yararlı bilgiler mevcut, takip etmenizi öneririm.

    Çektiğim spontan fotoğraflar içinden ayıklayıp çok çok sevdiğim harika bir parçayla birleştirdim. Kate Bush  :) ben bu kadına bayılıyorum.Keyifle izleyin..


Ahlatdede Eylül 2012 ile f574220689




Sağlıcakla..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 yorum:

kar_la_su dedi ki...

çok sıcak, samimi paylaşımlarını ilgiyle vede merakla takip ediyorum Sevgili Halil..klip harika olmuş insana keşke bende orda olsaydım dedirtiyor:)

kar_la_su dedi ki...

ha bu arada ben Semra Şenol epeydir g-mail hesabımı kullanmadığımdan farkında olmadan eskiden kullandığım bir nickim çıkmış ismim yerine..neyseki yorum yazma sayesinde eski hesabımıda kurtarmış oldum bilmeden:)

museboi dedi ki...

merhaba , çok teşekkürler , amacım zaten bunları paylaşmak ve yaşadığım hisleri az da olsa hissetirebilmek :) demek ki bu konuda başarılı olmuşum :D mutlu oldum.. sağlıcakla..

biryolcu dedi ki...

Hem cok guzel isler yapmissiniz/ hm de cok guzel paylasmissiniz. elinize saglik.

museboi dedi ki...

teşekkürler , sizi de tanımak isterim , yolunuz bu bloga nasıl düştü ? permakültürle ilginiz alakanız nedir kısaca bahsedebilir misiniz ?

Yorum Gönder