Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

Meteliksiz-Mark Boyle

      Bu permakültür günlüğümün ilk yazısı. Öncelikle permakültürle ve daha birçok ilham veren fikirle nasıl tanıştığımı anlatmam gerek sanırım. Permakültür'ün adını ilk olarak Mark Boyle adlı bir yazarın Meteliksiz adlı kitabında okudum , kitapta verdiği linklerden yola çıkarak dünyada bu konuda yapılanları ve permakültürü anlamaya çalıştım, Türkiyede bu konuda çalışmalar yapıldığını çok sonra öğrendim ve işi bırakıp Permakültür tasarımıyla ilgilenmeme vesile oldu bu kitap. Rahat okunan ,akıcı ve eğlenceli bir anlatım tarzı var. D&R'da 3.49 TL
Ucuz diye lütfen küçümsemeyin , oldukça iyi bir başvuru kitabı.Ben tekrar okumayı düşünüyorum. 

Kitabın Arka Kapak Yazısı : 
"Bir adamın normalde asla sorgulanmayan gündelik ekonomik alışkanlıklarımıza sırtını dönerek 'tüketim çılgınlığına' dur dediği bir yolculuk. Mark Boyle bizi içine çeken, cana yakın bir kitap yazmış; önden gidip diğer insanlarla, bizi var eden dünyamızla ve kendimizle daha dengeli bir hayatı paylaşabileceğimiz daha güzel başka bir dünyadan bize haberler yollayan bir izci gibi."Andrew Simms, Tescopoly'nin yazarı

"Okuması bir zevk. Küresel sürdürülebilirlikten mahallelerimize kadar pek çok konuya temas eden önemli bir deney. Boyle, başından geçenleri zekice, mizahla ve cömertlikle paylaşmış."Patrick Whitefield, The Earth Care Manual'ın yazarı

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 yorum:

Berceste dedi ki...

Keske her kitap boyle bir fiyata olsa, okuyanlarin sayisi artsa ve dunya icin guzel birseyler yapsalar!

O deniz yildizi icin farketti diyebilseler...

museboi dedi ki...

Ben okuduğum bütün kitapları sağa sola dağıtıyorum , ne kadar çok insan okursa hayat o kadar kolaylaşır..

Berceste dedi ki...

Ben donup, dolasip yeniden okuyorum :) Cocuk da olunca, cogunu anlatabilmek icin ona sakliyorum :(

Yorum Gönder