Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

Akdeniz'de Permakültür 2012 Katılımcı Facebook Grubu


      Kursa katılanların daha rahat ve efektif iletişimi için bir facebook grubu kurdum, fotoğrafları oraya da ekleyebiliriz güzel bir havuz olur, skydrive'da bir başkası ekleme yapamıyor ,dropbox ve box.net  gibi sistemlerde de fotoğrafları önizleme şansımız yok maalesef tek tek indirip bakabiliyoruz , facebook albümleri şeklinde gruba eklersek daha işlevsel olur diye düşündüm , herkes böylece çektiği fotoğrafları yükleyebilir ,istediği fotoğraf ve  videoyu alabilir, soru sorabilir,herhangi bir konuda yardım talep edebilir , etkinlikler düzenlenebilir ileride,en son günlerde yapılacak ekip çalışmasında da iletişim konusunda katkısı olacağını düşünüyorum.

Ben fotoğraflardan bir  video hazırlamak istiyorum daha sonra :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder