Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

Dünyayı Kurtarmaya Çalışanlar

   Selamlar , 1 hafta kadar önce Dünyayı Kurtarmaya Çalışanlar kısa filminin özel gösterimi vardı Kadıköy -Barış Manço Kültür Merkezinde. Filmin sonunda filmin baş kahramanları güzel bir sürpriz yapmışlardı, herkese patlıcan, domates ve biber fideleri dağıttılar, tohumu kısır olmayacak olan üretken tohumları olacak güzel fidecikler. Ben patlıcanı çiğ yiyemeyeceğim için ve biraz da tembel olduğum için sanırım biber ve domates fidesi almıştım, ancak bugün dikebildim onları. Ablamın serasına ektim, umarım biran önce büyür ve dalından koparıp koparıp yerim.

Unutmadan filmi mutlaka izleyin, esprili ve çok şirin bir film ama benim izlerken gözlerim yaşardı :)
Kısa bir bölümünü şu adresten izleyebilirsiniz. http://vimeo.com/30732814

#Alıntı#Türkiye'deki tohum, tarım ve biyoçeşitlilik mücadelesini konu alan 'Dünyayı Kurtarmaya Çalışanlar' (The People Who Try to Save the World - Kısa belgesel-animasyon, 16mm ve s8mm, 30 dakika, 2012) adlı kısa film ödül aldı. Kore Seul'de düzenlenen 9. Seul Ekoloji ve Çevre Filmleri Festivali'nde (9. Green Film Festival in Seoul) kısa film dalındaki ödül Akile Nazlı Kaya'nın yönettiği 'Dünyayı Kurtarmaya Çalışanlar adlı kısa belgesel filme verildi. #Alıntı# Devamını okumak tıklayın.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 yorum:

museboi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Yorum Gönder