Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

Akdeniz Bölgesel Permakültür Buluşması - Marmariç / İzmir 17-21 Temmuz 2012

Bilgi edinmeden ziyade insanlarla tanışmak konusunda fayda sağlayan bir 5 gün geçirdim.Çok fazla not çok fazla yüzler çok fazla fikirler , çok fazla kapılar açıldı.Bunların herbiri ayrı bir günlük yazısına konu olacak zaman zaman. Adım adım ..Çektiğim fotoğraflar ve yine sevdiğim bir parçayla video hazırladım. Umarım hoşunuza gider.



müzik : enigma -return to innocence

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 yorum:

Berceste dedi ki...

Harika! Herseyi gayet guzel ozetlemis...

yarslanoglu1 dedi ki...

Akdeniz Buluşması ile ilgili daha önce Dilek'den Açık Radyo'da yapılan bir kaç söyleşinin kayıtlarını dinledim,şimdi de senden gelen görselle zenginleşti dinlediklerim,her ikinize de paylaşımlarınız için teşekkürler,sevgiler....

museboi dedi ki...

Rica ederim :)

Yorum Gönder