Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

Ecotopia Network

  Ecotopia Network; Marmariç Buluşmasında tanıştığım Onur'un blogu. Oldukça yararlı ve enteresan yazıları biraraya toplamış ve nerdeyse hiçbirini daha önce okumadım. Hepsini okumak bir hayli zamanımı alacağa benziyor ama değeceğini hissediyorum.Onur'a teşekkür ediyorum paylaşım için, sesimi duyar mı bilmiyorum :) Yazıların arasında permakültürle de ilgili oldukça güzel yazılar var.




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 yorum:

Papatya Papadopoulos dedi ki...

belki şu yazılarım ilginizi çekebilir.

Organik gıdalar hakkında:
http://www.greekturkish.com/turkish/ne-tuhaf-su-organik-meraklisi-cevreci-anneler/

Vejetaryenlik:
http://www.greekturkish.com/turkish/inek-bize-sut-verer/

Permakultur semineri ilk firsatta yapmayi dusundugum bir sey...
sevgiler

museboi dedi ki...

Selamlar ben de şu sıralar permakültür tasarım kursundaki notlarımı tekrar gözden geçiriyorum ve permakültür konusunda prezi üzerinde etkileşimli bir sunum hazırlıyorum.

Sunumda kullandığım bazı youtube videoları var , bu videolara türkçe altyazı için yardıma ihtiyacım var, aklınızda bulunursa :D

Benden de sevgiler ,sağlıcakla , yazılarınızı pocket'a ekliyorum yarın ilk iş onları okumak olacak..

Yorum Gönder