Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

7. Eceabat Domates Festivali

11 Ağustos cumartesi günü Eceabattaydım , 7. Eceabat Domates Festivali kapsamında tohum takası yaptık. Permakültür macerasında iyi ki tanımışım dediğim Ayça da oradaydı. İyi ki bu festivale gelmişim dediğim birini daha tanıdım ; Mualla ablacığımı , Mualla Günay'ı . Mualla ablacım sadece engin bilgisi ve kültür birikimi değil bunu aktarış tarzıyla da beni çok etkiledi. Bazı insanlar güzel anlatır , Mualla ablacım o insanlardan biri.Kendisine çok çok teşekkür ediyorum ve yollarımız tekrar kesiçecek bunu biliyorum. Bir sürü tohum aldım takastan ,ganimetler çok :)


Ben dinginliğimi kaybettikten sonra uzun uzun hikaye anlatma sabrımı kaybettim , devinim ve dinginlik olayını dengelersem şayet ben de hikayeler anlatmak istiyorum ,güzel insanlar hakkında güzel hikayeler , şimdilik elimden gelen sadece spontane fotoğraflar çekmek ve bunlara en denk düştüğünü hissettiğim bir müzikle bir araya getirmek , bu yüzden fotoğrafları önceden paylaşmıyorum , hissettiklerimi azıcık da olsa yansıtabilmek adına önce hazırladığım videoyu izleyin istiyorum :)



7. Eceabat Domates Festivali ile f574220689

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder