Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

Permakültüre Giriş Kursu -Bozcaada

     Bozcaada'da düzenlenen Permakültüre Giriş Kursu oldukça keyifli ,eğlenceli ve bir o kadar da tuhaftı kendi adıma :) Tuhaf burda iyi bir şey oluyor. Çektiğim fotoğraflar ve sevdiğim bir şarkıyla video hazırladım ,umarım eğlenirsiniz , ben hazırlarken de yaşarken de oldukça keyif aldım. Güneş ocağı fotoğrafları için Alper'e teşekkürler.Yeri geldikçe aldığım notları aktarıcam , Kitap takası pek aktif geçmedi ama ben yine de takas etmenin bir yolunu buldum. B'nin Öyküsü gitti ,Bir Dersim Hikayesi geldi. 

Eğitmenler : İlknur Urkun , Yuri Radomisli ve Timuçin Şahin'e teşekkürler.

Hadi bir oyun oynayalım , Yeni B adayı kim bulabilecek misiniz ? Ayrıntılar videoda gizli.


Permakültüre Giriş Kursu -Bozcaada 2012 ile f574220689

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder