Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

Zumbara ve Permakültür Sunumu


   Zumbara kendinize facebook hesabınızla bile kolayca profil açıp herhangi bir konuda hizmet alıp , hizmet verdiğiniz ve karşılığında sadece harcadığınız ya da aldığınız hizmetin süresinin saat olarak ödendiği bir sosyal paylaşım sitesi.

   Ben zumbarada şu an için ''Permakültür Sunumu''  '' ''Kombucha Yapımı'' gibi hizmetler veriyorum , ileride hazırladığım online sunum ve eğitim metaryelleriyle yelpazeyi genişletmek istiyorum :)


''Permakültür Sunumu'' hizmetini almak için yapmanız gerekenler.

1- Zumbara ana sayfasına giderek http://www.zumbara.com/anasayfa  kendinize ait bir profil açmak , facebook hesabınız varsa form doldurmadan direk giriş yapabilirsiniz.

2- Benim verdiğim Permakültür Sunumu sayfasına giderek servisi alma talebi göndermek.

3- Sonra birebir eğitim ya da online durumuna göre karşılıklı görüşülüp , birebir eğitim için bir tarih belirliyoruz veya online eğitim için ise size bir link yolluyorum.Yalnız tek ricam bu yollayacağım linki herhangi bir yerde paylaşmamanız, çünkü paylaşımın zumbara üzerinden olmasını önemsiyorum.Ayrıca bu sunum için tam 2 hafta uğraştım , ona rağmen bahsedemediğim bir sürü konu olabilir ama genel hatlarıyla permakültür konusunda fikir verdiğini düşünüyorum.

4- Sunumda geçen süreyi eğitimi aldıktan sonra şayet memnun kalırsanız bana saat olarak zumbara üzerinden ödeme yapıyorsunuz . Ödeme deyince yanlış anlaşılmasın :D Zumbarada para geçmiyor, aşina olmayanlar için tekrar belirteyim .. :)

Sağlıcakla..


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder